2008-01-19

Ett halvår sen… har gått snabbt, konstigt nog. Har nästan lite svårt att förstå att mamma varit borta i hela 6 månader, var ju alldeles nyss det hände. Ser nu i efterhand att jag inte var speicellt fungerande de första månaderna. Gick till jobbet, vet knappt om jag presterade något där, gick hem, satt i soffan. Pratade, tänkte och försökte underhålla de relationer jag ville ha kvar. Gissar att jag inte var särskilt duktigt på det, men jag försökte. Hur mycket jag än sovit detta halvår så blir jag aldrig piggare…

Nu är det bara 6 månader kvar av det (som de påstår) mest kritiska år, sedan ska visst sorgen blir  lättare och lättare. Längtar tills jag känner det..

Mamma, du ska vet att du är saknad. Vet inte vart jag ska vända mig… Kan du inte komma tillbaka?

/A

One response to “2008-01-19

  1. Fina Anna!
    Kram från Nina

Kommentera

