Lever

gör både jag och min dator… har varit lite si så där med den sistanämnda men… Nu är den ominstallerad och som ny. Fan vad jag är bra ibland!! Tur att man har en pappa som telefon support!

Första jobbveckan är alltså avklarad. Måndagen funkade ok, kul att träffa alla. Under tisdagen insåg jag att jag ligger efter… minst 3 mån. Men men.. Onsdagen var helt ok. Torsdag började jag ha ont i benen efter allt cyklande. Fredag var jag het otaggad och fördrev tiden men att måla naglarna, läsa skvallertidningar och kolla alla nödvändig (läs: helt jävla onödiga, men bra som tidsfördriv) internetsidor…

Igår var vi ute och åt en sväng, helt underbar gott! Det var som att det kn****de i munnen… =) Sen bar det av till Flurran för att möta upp min arbetskompisar som dragit ihop en vikariefest. Jag smög mig in på den!

Idag har alltså datorn ominstallerats, skönt!!

Cykelsträcka i veckan: ca 12 mil
/A

Ett svar till “Lever

  1. Snyggt hojjat! Sak du vara med i ett rejs?

Lämna en kommentar