Underbart!

Fick just ett underbart samtal! Känner mig plötsligt helt lycklig! Och nyheten har egentligen inte ens med mig att göra, men jag är så ändå!

null

Tänk vad lycka smittar… Här sitter man en lördag och känner sig allmänt hängig och sliten… Lyssnar på en massa musik som gör en ännu mer deppig. Så kommer ett samtal från en kvittrande vän och plötsligt har denna dag vänt och blivit en bra dag. Ibland glömmer man bort att vännerna även behöver höra när allt är på topp, inte bara ringa när man ska beklaga sig över något. Jag är den typen av människa som alldeles för sällan ringer och kvittrar. Det blir min nästa uppgift…

/A

One response to “Underbart!

Kommentera

