Ännu en helg över…

Har faktiskt haft en mycket bra helg, trots att jag kände mig lagomt rolig igår som bara satt hemma… Borde ha sovit lite mer än jag gjort. Lätt att vara efterklok!

Sitter nu och njuter av Martin Stenmarks Good Morning beautiful, dock är denna version av någon annan… En underbart vacker sång. Hmm… vill vara kär och sitta på en brygga och lyssna på denna… Men istället sitter jag här för mig själv. Funkar det med!

Nä nu måste stumpan hoppa i säng. Bara 15 mil på cykel att avverka… Kommer att få grymma lår!

/A

One response to “Ännu en helg över…

  1. Visst är låten underbar?! Perfekt som väckningssignal, fattas bara att Martin själv hade suttit på sängkanten å sjungit den!

Kommentera

