Packa upp, packa ner…

Här hinner väskan knappt öppnas innan den ska packas om igen.

Efter 70 mil i min lilla pärla befann vi oss i Uppsala i söndags. Resan gick bra, men kan väl inte riktigt påstå att det är speciellt kul att köra så långt. Hade ju två av mina töser med mig så vi hade rätt kul ändå. Lunch åts i min kommande hemstad, Härnösand. Synd att mitt första intryck av staden blev lite tragiskt. En helt död stad en gråmulen söndag… Men Waynes var fint.

Nu står alltså väskan halvuppackad i hallen och imorgon ska den packas igen. Denna gång för en lyxweekend i Warzawa. De ni! 5-stjärningt hotell, billig öl och trevligt sällskap. Blir nog kanon!!! Längtar!

Nu ska jag försöka lära in några polska ord, eller så inte!

/A

2 responses to “Packa upp, packa ner…

  1. Ååååååå, va avundsjuk jag blir. det låter ju toppenmysigt! va bra att resan gick smärtfritt. Sköt om dig nu å så lovar jag att ta tag i att komma och hälsa på dig också! =) Kram

  2. Åhh vad mysigt, vem åker du med?? Trevlig resa, kram

Kommentera

