Självkänsla

Självkänsla är egenskapen att uppleva sig själv som kompetent att klara av livets grundläggande utmaningar samt förtjänt av framgång och välmående.

www.wikipedia.se

Har idag haft avslutningssamtal med min chef, känns så sorgligt. Känns som att jag har tagit ett livsavgörande beslut, vilket jag inte fullt står bakom. Men nu måste jag testa detta… Hur som helst så är alla dessa medarbetarsamtal eller liknande så givande. Jag känner mig alltid 2 m lång efter (ni förstår hur mycker jag växer under dessa samtal). Fick höra en massa fina ord såsom ”Vi kommer vara dig evigt tacksamma” ”Du kommer vara saknad, AV ALLA!” ” Du har skapat något nytt, något som verkligen behövdes”. Så nog är jag rätt glad idag nog…

Fast hela tiden med ett litet stygn av sorg i hjärtat. Borde ju egentligen vara glad över att jag trivts så bra med alla mina arbetskompisar och att de uppskattat allt mitt slit =)

Imorgon är det avskedfest med jobbet, ska bli kul. Aldrig förr har vi fått ihop ett sådant stor gäng. Kul kul!!! Det innebär att jag borde prova kläder och skor nu. Jag gör’t! (as we say in Söderhamn)

Over and Out /A

Kommentera

