Överraskande helg

blev inte riktigt som den var planerad, men ändå mycket bra.

Avskedsfest med jobbet i fredags! Kanonkväll! Jag är så lyckligt lottad som har alla mina jobbarkompisar. Gissar att det blir en vecka av tårar nu… De sista dagarna. Huvva. Men fredagskvällen var mycket trevlig! Telefonen mottog några intressanta meddelanden, ännu en gång är jag förvirrad.

Lördag = bakisdag… Träffad emin yoge/bodybalance instruktör för en kväll nere på stan. Vi höll oss dock till kaffe. Sedan hem för att sova redan innan tolv. Har inte hänt på länge. Inte ens då jag ska jobba dagen efter.

Idag blir det lunch med tjejen jag delar min skooholism med. Kanske blir att shoppa några fler par… Vi får se! =) Sen ska jag äntligen få umgås med mina kärast underbaraste vän F, hon har dragits av the lovebug den senaste veckan. Men nu har medicinen hjälpt! 😉 Ha en bra dag alla där ute.

Dagens ordspråk: Om jag någon gång ser en leende joggare skall jag överväga saken

Över och ut /A

Kommentera

