Härnösand

Då har jag spenderat ca 2 h i Härnösand och jag har redan panik. Ångrar mig djupt just nu. Hade ju ett rätt bra liv i Uppsala. Här lär ju kvällarna bli vääääldigt långa! Gick en sväng till Hemköp för inhandla diverse saker… Såg typ 5 pers inklusive kassörskan… Men jag kanske kan skylla på att det är söndag. Eller?

Trots att jag ångrar mig just nu så ser jag fram emot morgondagen, då kanske jag kan få lite koll på vad det egentligen är jag ska göra den närmsta framtiden. Detta lilla projekt jag tagit på mig känns lite skumt… jag har ju faktiskt ingen aning om vad jobbet innebär, än mindre utbildningen. Allra minst Härnösand. KOmmer bli en prövning. Även om man inte vill spendera all tid med att grubbla över diverse funderingar man kan ha, så kommer man garanterat fundera över allt här! Me going crazy

Nu ska jag sluta klaga, jag har ju knappt sett stan, nog ska jag väl lyckas överleva här… Hör ni min övertalning…? Får ju trots allt bo på hotell och framförallt äta hotellfrukost! Det kan man ju leva länge på!

/A

Kommentera

