Undrar fortfarande…

Vad har jag gjort?

Har flyttat från Sveriges fjärde största stad med ca 187.000 invånare till en stad (om man ens kan kalla det stad) med 25.000. Och då är det räknat på hela kommunen… Till o med Skellefteå innerstad har ju fler invånare… Inte för att mängden människor är det avgörande, utan hur människorna är. Men här är det till o med svårt att bedöma. Man träffar ju ingen. Satt på Waynes 2 timmar idag. Såg totalt 8 personer. Måste nog ut och försöka leta upp Härnösandsborna. Men det får vänta. Ikväll ska jag vila.

Utbildningen startade ju idag. Verkar helt ok. Men lite väl långa dagar, 8-17. Hur ska jag stå ut med det? På universitetet gick vi ju max i 5 h per dag. Min basgrupp verkar helt ok. Dock är det många härifrån, vilket gör det hela med pendlingen lite jobbigare. Men vi ska nog kunna komma överens.

Nu ska jag inta viloläge!

Över och ut!

/A

One response to “Undrar fortfarande…

  1. Ja, 25.000 är inte mycket alls, men det blir nog bra:-)Bättre än 8 på waynes än 84 som pratar i mun på varandra:-) Snart kommer vi och hälsar på… jag är ledig torsdag fredag ( tjejhelgen) så jag kanske kommer och hälsar på dig lite tidigare, måste du sluta 17 den fredag också?? Kram kram

Kommentera

