Härnösand runt del 2

Fler bilder är redigerade… Är kul när man väl kommer igång med redigeringen, när man inte fastnar på en och samma bild i flera timmar. Så snabbredigering är alltså gjord!


Rådhuset


Domkyrkan


Älskar denna!


Biblioteket, snyggt och nära universitetet


Hösten har kommit


Baptistkyrkan, många kyrkor finns i stan. Känns lite som Skell…

Som ni ser finns det en hel del fina byggnader här, ska ut och söka fler motiv en annan dag! Förutom detta har jag idag suttit på skolan mellan 8-17, dock hade vi låååång lunch. Men vet inte riktigt vad jag ska tycka om kursen. Än så länge är det VÄÄÄÄLDIGT inriktade på rekryteringen till den nya anstaltet Saltvik. Alla här är mäkta stolta över detta bygge, som ska tas i bruk feb. 2010. Alltså rätt längr kvar. Men det ska bli A-klassat. Alltså högsta säkerheten.

Imorgon ska vi på studibesök lite var stans, så det är bäst att jag lägger mig snart. Måste ju sova min skönhetssömn. Ta hand om er alla!

/A

Kommentera

