Härnösand runt

Tog mig en promenad efter middagen idag, halva Härnösand gick jag tror jag. Hade med mig kameran!

I hamnen

Mysig liten innergård

Missionskyrkan

Blommor

Vet inte om jag skulle vilja sola här! Risk för brännskador känns stor…

Fler bilder kommer…

/A

3 responses to “Härnösand runt

  1. Ja men det ser ju mysigt ut iallafall.

  2. Skulle inte heller lägga mig i det solariet… men vilken mysig innergård, ska bli kul att se Härnösand, du får visa mig 🙂 Kram

  3. Jag hade aldrig vågat sola där hahaha

Kommentera

