Dåliga dagar…

Jag vet inte vart jag ska börja…

  • Seminarie imorse. Förberedde mig 1 h igår och ändå var jag den som var mest förberedd
  • Sedan genomgång av bedömningsmallen som används för att godkänna oss. Vi fick diskutera vad vi inte gillade på den. Vår lärare sa att vi ju inte kan påverka utformningen, men man kan alltid diskutera. 
  • Juridikföreläsning på eftermiddagen, jag som ENDAST har läst 52,5 hp juridik… Men nu fick jag ju lära mig grunderna ÄNNU en gång. Kul kul! *ironisk*
  • Därefter Etik, där vi skulle rangordna brott och motiven bakom brotten. Kommer inte kunna sova i natt pågrund av att jag HATAR att rangordna människor.
  • Därefter frågade jag om inte vi (som redan läst allt detta tidigare) kunde få fördjupa oss gällande Motiverande Intervjuer (eftersom jag ska använda mig av detta i mitt kommande arbete) men fick ett kraftig NEJ!
  • Väl hemma var jag en riktig bitter-f***a, gick iväg till simhallen för att träna ett BodyJam pass. Det var INTE som på IKSU, inte ens i närheten av den kvaliteten. Så besviken går jag därifrån.
  • På väg ut från simhallen säger en tjej som varit med på passet ”hoppas vi ses igen”… Bitter som jag är undrar jag va f-n hon vill. Hon känner ju inte mig…

Ja en sån bra dag har jag haft!

Har även insett att jag kommer att spendera halva helgen i bilen. Vill verkligen flyga, men har ju lovat bort platser i bilen. Så det är bara att sätta sig i bilen o glida ner till Sthlm o Gbg! Förhoppningsvis kommer jag hinna plugga på fredagsmorgon, annars är det bara för mig att ringa Bärby och be om att få komma tillbaka…

Fy vad jag är bitter och uppgiven… Hoppas jag lyckas komma bort från denna känsla snart. Skulle kunna gråta dygnet runt just nu.

TIll alla er som klagar lika mycket som jag… Fy på oss!

/A

Kommentera

