Avhyvling

Fick mig en smärre avhyvling av min handledare idag, väldigt väldigt ovant för mig… Har nog aldrig hänt tidigare. Kontentan var att jag +  några andra är lite för negativa… Har ni hört det om mig förr??? Jag brukar ju snarare bli kritiserad för de omvända. Alltid glad. Ja, ja… bara att svälja och sedan sitta av resten av tiden på utbildningen.

Helgen kommer ju som sagt att spenderas i Götet. Ska bli så kul att träffa min kära vänner igen. O se deras nya lägenhet!

Mattias Flink har ju ansökt om att få sitt livstidsstraff omvandlat till ett tidsbestämt straff på totalt 24 år, vilket han fick avslag på. Läs här Senast igår diskuterade vi det där med livstids, hur långt är ett sådant m.m. Ett livstidsstraff är livstid, ingen bestämd tid. Så tro inte på allt ni hör…

/A

Kommentera

