Sommarens bästa…

Sommarens bästa fest: Avskedsfesten för mig med jobbet, galet är allt jag kan säga!!!
Sommarens bästa helg: Sommarhelgen i Söderhamn! Underbart!
Sommarens sämsta väder: Då jag hade semester
Sommarens bästa väder: Alla dagar jag jobbade, inomhus!
Sommarens bästa resa: Warszawa, Polen. Skor skor skor
Sommarens sämsta val: Flytta till Härnta
Sommarens bästa besök: Syster med pojkvän på besök i Uppsala, härligt att få vara nära henne.
Sommarens bästa middag: Tillsammans med vänner på Santorini för att fira F’s semster
Sommarens lycka: Att få uppleva S o D’s bröllop!

Mycket bra har hänt i sommar. Men nu är den verkligen slut! Nu är hösten och kylan här. Bästa att ta på den tjockare jackan imorgon.

Till alla er som fryser

/A

One response to “Sommarens bästa…

  1. Vad glad jag blir! =) På de ”bästa” jag var med håller jag med om att de var de bästa om du förstår hur jag menar…

Kommentera

