Less

Började dagen med att gå till skolan för att få tillbaka den skrififtliga uppgift jag lämnade in i fredags. Min handledare var så imponerad över det jag slängt ihop på ca 2 h. Jaja, tänkte jag… skönt att ribban ligger så lågt. Då behöver man verkligen inte anstränga sig.

Därefter skulle vi ”kunskapsinhämta” aka skriva ut saker och låtsas läsa dem. Jag och en klasskompis blev less efter ca 15 min, bestämde att en tripp till Sundsvall var på sin plats. Så sagt och gjort, vi åkte för en kort shoppingtur. Besökte Panduro, kul kul. Hittade lite papper och några stämplar. Sprang även på några pärlbutiker, så Frida, jag vet vart du ska gå när vi är där på tjejhelgen!

Nu är jag tillbaka i min underbara ”lägenhet”, borde städa lite… Det blir kvällens sysselsättning! Sedan ska ni få se kort på min lya!

Till alla er som stundtals (precis som jag) funderar på att fly landet för att byta liv… /A

One response to “Less

  1. Åhå! Pärlor till mina blivande örhängen?! =)

Kommentera

