Utflytt

Idag är jag glad, nu flyttar jag hem! På riktigt, för 5 veckor iaf. Ska äntligen få känna på jobbet för att se om det är något för mig. Annars lär jag ju hoppa av utbildningen rätt snart.

Men som sagt, nu flyttar jag. Har börjat packa bilen, men nu ska jag plugga en stund sedan se Idol!

Over and Out /A

3 responses to “Utflytt

  1. Nu har jag försökt lämna en kommentar här massor av gånger men det händer ju ingenting… Det är nåt fel! Men du vet skam den som ger sig! =)
    Har till och med hunnit glömma bort vad jag skulle skriva… Men hälsa Skellefteå från mig i alla fall! =)

    Kram

  2. Jasså, vad trevligt då:-) Då kanske vi ses i morrn, stor kram

  3. Hej vannen,
    Sara och Carro har.
    Vi ville bara skicka ett litet hej 🙂

Kommentera

