Hemma!

Ännu en gång har jag tagit mig hem ill mitt riktiga hem! Denna gång för att stana i hela 5 veckor! Längsta peroiden jag varit hemma sen år 2006. Nice!!

Så hemma, vad gör man här?

  • har försökt köpa en bil idag… dyr men fin
  • Umgåtts med familjen =)
  • Ute och käkat med familjen
  • promenerat med S
  • Druckit vin med S
  • läst bok
  • undvikit att plugga
  • njutit av att inte ha kontrollanter i hälarna aka mina lärare

Så en helt vanlig lördag  finns det inte så mycket att fundera på. stanna hemma eller gå ut. Ut verkar vara det bästa alternativet… Undrar om jafg tycker det samma imorgon…?

Till alla er som ändå vet vart hemma är..

/A

2 responses to “Hemma!

  1. Välkommen hem!=)

  2. Det later inte illa vannen, jag vantar pa att min kompis ska komma fran jobbet sa vi kan hanga och gora nagot kul 🙂

    Ha det sa himla skont och bra, massa kramar!

    Sara

Kommentera

