Nu så

är bilen bortforslad… Nu är det bara att komma underfunn med vad felet på bilen är. Sen kan jag köra den igen. Känner redan nu att pendling med buss inte kommer att vara ett alternativ alldeles för länge… Redan less. Men imorgon måste jag ju… 05.50 går den.. bläää!

Men dagen idag har varit bra. Kände mig genast värdefull och behövd, skönt. Har ju inte riktigt varit så i Härnösand. Så redan imorgon sätter jag igång med egna uppgifter. Kul. Men tyvärr innebär ju detta jobb att jag måste lägga mig NU typ. Där var all social kontakt bruten. Kanske bättre att vara kvar i Härnösand ändå!

Till alla er som funderar lika mycket som jag. Till slut blir man ju knäpp!

/A

Kommentera

