idag

har jag:

  • Skrivit mitt första yttrande
  • Suttit på möte heeeela dagen
  • Haft handledning
  • Ätit suring på jobbet
  • Övertalat mig själv att det går bra att pendla, har även försökt övertala min jobbarkompis
  • Funderat på om jag ska köpa lägenhet eller…

Vet varken ut eller in, men som jag skrev igår: jag håller mig iaf glad. Om inte annat så kan man ju skratta åt hela situationen. Jag har ju trots allt flyttat från en underbar stad, full med människor jag tycker om, en lägenhet jag älskar och ett jobb jag trivdes jättebra på. Nu har jag alltså kommit till något mittemellan… En stad jag tycker är ok, ett jobb som jag inte riktigt vet om jag kommer att trivas på, pendling till och från jobbet ca 4 h/dag samt att jag är bostadslös för tillfället. Eller inte har något eget hem iaf. Hmm.. Men det som får mig att vilja vara här är ju alla människor här. Känns så skönt att vara HEMMA…

Nu ska jag iaf:

  • dammsuga och plocka lite saker
  • se aikmatchen
  • installera officepaketet
  • tokslappa
  • sen soooooova!

Till alla er som blir lika knäpp som jag utav att fundera, fundera, fundera och fundera.
/A

Kommentera

