Uppsala nästa

Nu är resan bokad, både dit och hem. Hållpunkterna för er alla att hålla reda på är:

Fredag
16.10 Flyg från Umeå till Arlanda
ca 18.00 framme i Uppsala
18.30 mys hos F, tillsammans med S o A! Mys, skitsnack m.m.

Lördag
ca 12.00 häng på stan, ev ta en promenad eller liknanade
ca 17.00 Middag med flickorna, förhoppningsvis är I med åxå!
19.00 (vi kommer ju naturligtvis inte komma förrän 21.00) Inflyttningsfest hos J
00.00 ut på krogen, M och J måste med!
02.30 dans på bordet

Söndag
10.00 Sova
11.00 Sova
12.00 lunch med alla som vill vara med
14.35 flyg hem igen… =(
ca 18.00 hemma i Skell igen. Home sweet home!

Nu ser ju mitt schema rätt uppbokat ut, men vill man planera in något annat är det välkommet… Jag kan nog matcha ihop allt!

Längtar!

Till alla som kan gråta glädjetårar genom en enda tanke.
/A

2 responses to “Uppsala nästa

  1. Det vore ju perfekt!! Jag ringer dig ikväll! Kram!

  2. det lovar jag, jag har hans kort 🙂

    Jag och carro far pa hockey ikvall, jag ar faktiskt peppad, jag som annars ar varsta hockeynooben.

    Anyway ha sa kul pa din trip, ta en massa roliga bilder!

    Kram Sara

Kommentera

