Mp3-lista

Jag har bloggat den förr, gör det igen. Bara för att den är så kul! Sätt din mp3 på shuffle och svara på frågorna med hjälp av låtarna. Here we go!

# Hur mår du idag?
Hail – Anouk
Ja vad säger man? Som hagel eller som att jag blir hejdad. Senare kan nog stämma

# Kommer du komma långt i livet?
Searching – Anouk
Med min nyfikenhet lär jag ju leta mig långt…

# Hur ser dina vänner dej?
Listen to the wind – Relic
Positivt eller???

# Kommer du gifta dej?
Too Long – Anouk
Verkar som det, men att det är låååångt borta. Det funkar det med.

# Vad är ditt livs themesong?
My best wasn’t good enough – Anouk
Uppmuntrande… Näe. Jag vill ju gärna tro att det räcker…

# Vad är ditt livs historia?
I want you – Kings of Leon
Älska.

# Hur är skolan för dej?
Rage – Relic
Mer än jag själv visste. Har ju trivs rätt bra ju… Fast om jag tänker på Härnta och DEN skolan så håller jag nog med.

# Hur kan du komma framåt i livet?
Anyone – The Feeling
Genom vem som helst eller?

# Hur kommer imorgon vara?
Run Away – Live
Så illa? Jag bäst att jag flyr då.

# Vad är det bästa med dina vänner?
Selling the drama – Live
Drama är det alltid!

# Vad finns i lager för nästa vecka?
Kom till min värld (??) –
Varsågod. Bara att komma!

# Vilken låt beskriver dig bäst?
Same old stuff – The feeling
Samma gamla vanliga jag.

# Hur är det med ditt liv?
Nobody knows – Live
Så sant så sant. Vem vet sånt?

# Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Crawl – Kings of Leon
Krypa till korset? Krälandes… vad menas?

# Hur ser världen dig som?
Halo – Takida
Åhh, nu blev jag glad. Visste jag inte riktigt.

# Kommer du ha ett lyckligt liv?
Cold Desert – Kings of Leon
Båda inte gott det här!

# Vad tycker dina vänner om dig?
All too young – Plan 3
Fysisk ålder eller mental?

# Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Manhattan – Kings of Leon
Välplanerad, stor och full av äventyr!

# Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Margarita Chum – Anouk
Drinken är din bästa vän…? Håller jag verkligen med om dettaa?

# Har du en djup och mörk hemlighet?
Losing my religion – Anouk
Är det verklligen en hemlis?

# Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Endless – Relic
Jag visste väl det!!!

# Hur kan jag göra mig själv glad?
Blue Piccadilly – The Feeling
Ja, varför inte?

# Kommer jag någonsin få barn?
The Beauty of Gray – Live
Låter det bra, eller bara tråkigt?

# Vad är några bra tips till mej?
Never be lonely – The Feeling
Har svårt att se mig ensam så…

# Hur kommer jag att bli igenkänd?
Wasted times – Kings of Leon
Hmm… tack! hmmm…

# Vad är min danssång?
This time – Plan 3
Ja, det är nu!

Förra gången jag gjorde denna fick jag lite mer positiva svar… Men men. Kul är det iaf.

Morgondagens tema: Vila i känslan

Till alla er som tror att ni nu har förstått.
/A

Kommentera

