Katie Melua

igår var alltså kvällen som jag väntat på så länge. Åkte direkt efter jobbet till Stockholm för att möta upp två söta vänner. Fick en present och sedan åkte vi till Globen. Lite mat åts och sedan mot Annexet. Skön tjej som förband (minns inte namnet, men det ska jag ta reda på) Sedan kom HON! Hon med stora bokstäver. Katie Melua. Vilken röst. Hade ”goose bumps” i ca två timmar… Grymt.

Så alla ni i Göteborg. Se till att ni får tag på en biljett till imorgon då hon spelar där. Helt fenomenalt!

Har även hunnit planera in en resa till Tallin… Jag som inte skulle resa så mycket nu när jag skaffat mig bostad…

Nu ska jag springa till planet som ska ta mig tillbaka till norr.

Till alla er som njuter av lite vardagslyx… Eller kanske mycket…
/A

One response to “Katie Melua

  1. Jag var också där och hon var så grym!!! SÅ mkt love and passion i den tjejen… LOVE HER!

Kommentera

