flyttfunderingar

Som ni alla säkert förstår har jag lite svårt att koncentrera mig på annat än lägenheten. Har kollat lite tapeter idag. Ska fortsätta alldeles strax. Är så spännande, att få välja vad man vill.. känner ju på mig att jag INTE kommer att välj billiga tapeter. Nu för tiden har jag ju fått för mig att jag är miljonär. Men det är väl så man ska tänka enligt boken The Secret. Så då lär jag väl lyckas och bli miljonär.

Man kan nästan tro att jag blivit lite romantisk… mycket blommor och mys… vi får se vart det slutar.

Till alla er som hatar själva resandet!
/A

Kommentera

