Telefonbokslista

Hittade en lista på Holmens blogg…

1.Har du kysst nummer sju?
Anna Persson, aldrig faktiskt!

2. Har du träffat nummer nio i veckan?
Anna Ottonson, näe. Och det var verkligen jättelänge sen.. måste det bli ändring på!

3.Älskar du nummer tio?
A-M, ja självklart

4.Är nummer elva en sötnos?
Annica N, absolut!

5.Är nummer femton en bästis?
Automatisk kundtjänst… Nja. Jag HAR faktiskt riktigt vänner åxå

6.Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Carro vännen, nej. Hon är för ung för mig

7.Brukar du hänga med nummer nitton?
Nån jag skulle köpa bil av, så NÄE

8.Är nummer tjugo bra?
Bitte, speciell och bra

9.Gillar du nummer tjugosex?
Mange, min bror. Klart jag gör!

10.Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Min chef på hockeyn.. ingen aning. Men säkert!

11.Hur känner du nummer trettioåtta?
Danne. Skolan.

12.Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Denice, ja. Hon har alltid spännande saker att berätta.

13.Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Bettan, rätt länge… efter gymnasiet nån gång.

14.Tycker du att femtiofyra är söt?
Em´s mamma. Underbart söt!

15.Är femtiosex en gottegris?
Em’s syster. Säkert.

16.Vad tycker du om personen som är längst ner på din lista?
Victor. Rolig prick.

/A

Kommentera

