Härnta

Till alla er som fundera på varför man plågar sig själv.

Ångest. Vill inte. Fy.

Ska sätta mig på bussen senare idag. Inte det minsta peppad. Drygt 5 timmar buss för att komma mig dit, därefter hinner jag inget annat än att sova. Får ju dock sovmorgon till 10 imorgon, vet knappt om jag vill det. Hade jag börjar 11 istället hade jag hunnit åka imorgon. Kanske borde ta bilen istället?

Fredag är det samma visa, fast tvärtom. Slutar seeeent, 17. Hinner jag inte med bussen som går då, blir jag kvar till lördag. Kul värre! Blir redan nu less på detta flängande fram och tillbaka, vill ju gärna hinna vara hemma lite mellan varven. Men ack, så funkar det INTE inom Kriminalvården. Utan nu har jag vigt mitt liv åt detta… Fy.

Hade en mysig fredag. En rolig lördag. Kanon!

/A

Kommentera

