Ska försöka iaf…

Till alla er som undrar hur det egentligen fungerar…

Ung och dum som jag är trodde jag att mina kommande dagar skulle vara sköna. Åka iväg på kompetensväxlingsdagar med arbetsgruppen, njuta av god mat och gott sällskap. Inser ju nu att dessa timmar kommer innebära en massa extraplugg, eftersom jag ändå måste komplettera allt. Lär åka på 2 stora uppgifter… aja, man har ju överlevt värre. Hittills har det ju inte varit någon ansträngning. Det jobbigaste är ju att ta sig iväg till skolan, inte att vara där och lära sig saker… För det händer ju inte =S

Borde med andra ord försöka plugga lite idag. Men tyvärr är det ju så tråkigt. Borde dessutom försöka hålla mig lite mer positiv till livet just nu, svårt när man ständigt trycks ner av kommentarer såsom ”tro inte att ni slipper undan…”, ”vore ju dumt om vissa tycker att de är bättre än andra…”  Inte alls pikar… Näe då. Fy för härskartekniker! Det värsta är ju att de funkar…

/A

Kommentera

