Anna goes lägenhetsinnehavare

Till alla er som längtat. Den som väntar på något gott…

Nu har det alltså hänt, affären är avlutad och jag äger numer ett par lägenhetsnycklar!!! har idag varit och kollt in den… lite mer saker att göra än vad jag hade räknat med., men det fixar sig. Kakelfrågan är löst, även så EasyCover… Nu ska allt bara göras. =) Börjar imorgon med lite lampor (eftersom det är rätt mörkt här uppe) och sedan ska jag ta mig an sovrummet. Soffan står för tilfället i en släp i Luleå en kommer imorgon.

Dagen till ära inrättar jag en ny kategori, Anna bor visst… Om det nu går min väg så kommer det före-bilder till veckan. Nu ska jag hoppa i säng, måste ju vara pigg inför imorgon.

/A

2 responses to “Anna goes lägenhetsinnehavare

  1. Vad roligt. Grattis till lägenheten! jag blir ju så nyfiken på hur det ser ut? och var den finns nånstans:) Trevlig helg och lycka till med renovering.

  2. Välkomen till vuxenvärlden!!! Hoppas att allt går din väg med lägenhetsfixandet. Vi syns snart igen det ska bli kul att ses igen. Jag väntar på ett flyttkort, för om jag inte har någon adress så blir det inga kort….
    Massor av kramar ska snart iväg till jobbet.
    5 pass kvar….

Kommentera

