Vardag

Till alla som aldrig kan bestämma er, ni har en till här…

Inser nu att jag verkligen hatar vardagen. Att veta exakt hur dagen ska se ut, vad som ska hända och hur allt kommer att kännas. Vardagslunken gör mig smått galen. Skulle lätt kunna leva ett traveller-live och glida runt på alla nya ställen. Att få testa på en massa nya saker hela tiden! Har stundtals haft tanken om att lova mig själv att jag ska testa på nya saker varje dag. Kanske borde ta denna utmaning…

Japp, från och med imorgon ska jag se till att jag testar på nya saker varenda dag! Känns som en spännande utmaning, speciellt här i Härnta.

Nu ska jag göra något jag gjort alldeles för ofta, men ändå väldigt sällan. Plugga. Ska göra mig av med alla mina kompleteringar…

Over and out! /A

Kommentera

