Idag…

Till alla er som inte riktigt förstår hur ni själv funkar…

… har lätt tagit priset över alla andra dagar. En hyfsat bra föreläsning, så klart vääääldigt grundläggande (läs: högstadienivå) om hälso- och sjukvård. Därefter snörde vi ihop vår extrauppgift, och sen satte vi oss med 8 case. Det var som ett SKÄMT! Ingen som helst utmaning… (jag vet att jag är för smart för mitt eget bästa…) Våra lärare har lagt upp några länkar på bra sidor vi kan använda oss av vid vår kunskapsinhämtning och gissa vad vi hittar bland dessa länkar… www.susning.nu !!! Vilket skämt. På allvar kan de inte mena att vi ska inhämta vår kunskap från en wikipedia-baserad sida där vem som helst kan skriva vad som helst. Bra kvalitet! Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Dagens nya: Jag har spontan-införskaffat mig en ny snowboard, förhandlandes på SMS.,. Bra shoppoholic!
Veckans träning: Självskydd a 2 h X 3 = 6 h, Bodypump 1 h, Bodycombat 1 h… Aj vad jag ska bli vältränad. Älskar att skryta om min träning…

Nu ska jag dö en stund i soffan, lär inte ta mig upp sen. Inte heller ur sängen imorgon! är nervös inför min träningsvärk!

/A

Kommentera

