Jag ska måla hela världen lilla mamma…

Till alla er som önskar klarhet…

Idag har vi påbörjat renoveringen på allvar. EasyCover är uppe, väggar är målade. Nästa helg ska tapeterna sitta!! Sen är det bara resten kvar. Om jag har tur och allt flyter på som det ska kanske jag är inflyttad om ca 3 veckor. Sååå skönt!!

Vad ska man hitta på ikväll då? Funderar på om jag ska åka och måla lite till.. trist med måste ju göras. Ska försöka lura med någon… nån spm kan hålla mig sällskap i alla fall.

Nu ska jag försöka leta reda på någon mat i det där köket… Undrar vilket kulinariskt äventyr jag ka ta mig själv på..? See ya!

/A

Kommentera

