Dagens nya…

Till alla er som söker och söker…

Mitt liv är ju inte alls så spännande som jag hade hoppats på. Trodde nog att det skulle vara enklare att testa på nya saker, nu inser jag att tiden inte räcker till. Hinner inte med… Ja, jag vet, jag har ju egentligen inget liv men tiden tar ändå slut.

Dagens nya: Vaknade en söndag UTAN ångest inför Härnösand. Kan det bero på att vi snart har en ledigvecka? Eller för att jag skulle köra bil hit? Eller för att jag längtar efter alla kvällar då vi snackar en massa skit?
Morgondagens nya: Ska ta av mig den där tunga offerkoftan…

/A

Kommentera

