Jobbigt läge…

Till alla er som blir överhopad ibland, kan inte välja!

Fick idag ett trevligt samtal, Bärby vill ha tillbaka mig. Helst nu på en gång. Skulle så gärna gå tillbaka, men jag vet ju att jag vill uppåt. Svårt läge.

Samtalet resulterade i att jag kommer bli nersupen nästa helg och sedan tvingad att skriva på papperen… Det första lät ju iaf intressant!

Har spenderat 5 timmar på simhallen idag. Kommer att ha grymt ont i kroppen. Avslutade med ett pass BodyCombat, så kul! Men AJ!

Bild tagen från VisbyTräningscenter

Nu MÅSTE jag plugga. Hatar att göra saker då jag inte har tidspress… Men vet ju att det kommer att bli tokmycket på samma gång annars.

A

2 responses to “Jobbigt läge…

  1. Va kul att du är så eftertraktad! Ja det är kanske inte alltid så lätt att bestämma sig, ta det som känns bäst i magen! =) Kram

  2. Hej hopp anna!

    Kära vännen min. Eftersom jag nu är väldigt mån om dig så är det nu så att jag måste bara säga en sak.

    Jätteballt att du tränar osv, men du måste vila också!!=)
    Vilar du inte efter ett hårt träningspass och kör intensivt så går musklerna sönder. = inte skoj.
    Det tar 24 timmar innan muskeln är åsterställd.

    Men jag litar på dig, ville bara säga.. innan d händer =)

    På ta om sidan, va kul att du gilla den. Slitit hååårt för den haha.

    någon slags design av den ska vi nog hitta på.

    Skynda dig ner nu, längtar efter Annis.

    / kram kram

Kommentera

