Vill ha!

211_233_dkpink_front_closeup

Bilden från: oddmolly.com

När jag inte har bättre saker för mig (eller kanske är just det jag har) sitter jag och ögonshoppar. Vill ha denna! har precis insett att jag måste bli lite mer ekonomisk, inte spontanköpa snowboard, skor, lägenhet.. Kanske tänka efter lite innan. Men det är ju det som kännetecknar mig… så jag lär ju fortsätta i evigheters evighet.

Ska fortsätta drömma.

/A.

2 responses to “Vill ha!

  1. Jaaaaa den är skitsnygg! Jag längtar också ska jag erkänna!=) Kramas

  2. Ja den var fin! Tycker absolut vi ska fota i veckan, jag är lediga tisdag onsdag tosdag så har mycket tid:-) Stor kram

Kommentera

