Extreme Home Make-over

Till er!

Har spenderat helgen med att måla och tapetsera. Så nu är sovrummet klart. Snart även köket. Sen är det dags att flytta in =) Blir så fint! Har även fixat med kaklet idag. Mycket nöjd. Börjar kännas som min lägenhet nu. Har även hunnit med att roa mig lite. 30-års fest igår! Grattis gammel! Hade för en gångs skull kul ute på krogen. Jag kände en hel massa folk och njöt av allt. Fick dock agera sjuksköterska en stund, och plåstra om den stackare som blev attackerad. Allt gick iaf bra, till slut.

Imorgon bär det av till Umeå för Kollegium. Man kan undra varför jag ska dit, det gör jag med. Men ska försöka vara lite tillmötesgående nu när jag klagat så mycket. Blir kul att träffa alla igen!

Nu ska jag sova, bussen går ju trots allt 5.50… Huvva, hur ska jag klara detta sen när jag ska pendla varje dag?

/A.

Kommentera

