Funderingar

Till alla er som kanske till slut kan acceptera, eller så inte.

Har idag blivit varse om att det finns andra som fundera lika mycket som mig. Som inte vet vart hem är och som testat på en hel massa. Utan att för den skullen bli helt förvirrad och tokig. Känns skönt att inte vara helt ensam som kan känna så. Med andra ord behöver jag inte bestämma mig nu-nu-nu. Utan jag kan känna efter lite. Har ju trots allt ”bara” tagit tjänstledigt. Och lägenheter går ju sälja! Nu vet jag att ett gäng underbara individer i Uppsala jublar. =) Gör gärna det. Jag har verkligen inte gjort slut med Uppsala. Allt är möjligt.

Haft en skön ”föreläsning” med Benny Haag, hans monolog ”Inte mer är fullt, tack!”. Ni som har möjlighet att se den, gör det! Det är fashinerade att en människa kan hålla låda så länge, helt utan andras inblandning. Bara prata och fortfarande ha vettiga saker att säga.

Nu ska funderingarna kring hemma eller inte fortsätta. Helgen i Uppsala satte verkligen griller i huvudet på mig.

/A

Kommentera

