Tidsfördriv

Till alla er som faktiskt vet att ni är duktiga på något…

pussel-publicera

Bild: Jag

Jag är en jävel på att fördriva tid med alla möjliga konstiga saker. Just nu saknar jag pusselbyggandet rätt mycket. Ska nog försöka komma igång med det igen. Är en skön tankerensare.

Har faktiskt varit duktigt och spenderat lite tid på mina skoluppgifter åxå. Nu bara 2 kvar =)

Har även hunnit köpa (3 st) och lånat (2st) böcker och köpt ett par skor idag. Jag som ska försöka hålla mig ifrån skoaffärer. Men ett par varma fodrade stövlar för 400:-. Me like!

/A

2 responses to “Tidsfördriv

  1. Pussel är ett otroligt bra tidsfördriv 🙂
    Läste att du köpt lägenhet, skoj!

  2. gillar bilden.

    nu hade jag tänkt att vara lite fräck att fråga: vad köpte du för böcker?

Kommentera

