Vänner

Till alla er som undrar vad som hände…

Efter att ha njutit av mina underbara vänner förra helgen har jag kommit till någon slags konfundering… Vad händer med alla vänner? Hinner jag njuta av alla, eller sorteras vissa automatiskt bort? Sorterar vissa bort sig själva? Helgen gav mig insikt i min förlorade roll, vunna roll och fortlöpande roll. Vilken del har jag i detta? Funderingarna rullar för fullt! Och jag vet inte om jag ska vara glad eller om jag ska sörja. Kanske bara njuta av de jag fortfarande håller kvar…

Men det jag vet är att jag aldrig kommer att sortera bort mig själv från de relationer jag värnar om. Det svär jag på!

Confussion

/A

Kommentera

