en lördag

Till alla er som längtar efter ensamhet, men som ångrar er då den infaller…

… som har spenderats i flyttens tecken. Kan nu meddela att jag BOR på Hyttlidgatan. Alla mina saker är inne, men tycker mig sakna en hel massa… Kanske har spridit ut allt. Det jag främst saknar är alla mina skor. (trots att jag redan har packat upp 15 par)

Nu blir det sista natten hos syrran, hade nog tänkt sova i lägenheten inatt, men har inte funnit mina kuddar. Så det blir att sova här nu. Imorgon är det uppackning och bildvisning som gäller. Längtar tills jag får bo hemma, hela tiden.

Tiden i Härnösand går sakta med säkert framåt, med betoning på SAKTA. Men dagarna blir i alla fall färre…

/A

One response to “en lördag

  1. Vad är du sugen på att hitta på till veckan då kompis?
    Galej?
    Fika?
    Film?
    Shoppa?

    All the above?

Kommentera

