Gillis

Ni som har möjlighet, Gillis Herlitz! Han fångade min uppmärksamhet i 6 timmar idag! Fantastisk!

/A

2 responses to “Gillis

  1. Hej Annis!

    Hoppas det är bra med min favvo Anna!
    TÄnk nu är det ju inte länge till jullov minsann=)
    wohoooo

    Måste ses då hemma i skellefteå och se din nya lgh!!
    Fasen va skoj.
    Tack för din kommentar på bloggen,, e rätt nöjd med den faktiskt.

    jag som är så kräsen* hua

    hursomhelst så ska vi ses snart

    sköt om dig o håll ut nu!!!
    MEGA KRAMAR JENSA!

  2. Hej Anna,
    Har du sett Gillis på nån föreläsning eller? Jag hade en bok med honom som kurslitteratur när jag pluggade i Linköping. Det är en av få kursböcker som verkligen har etsat sig fast i mig. Han är ju helt fantastisk! Berätta, var, hur och när fångade han din uppmärksamhet?!
    Vi ses säkert vid jul om inte annat! KRAM /Anna Forssell

Kommentera

