Berg- och Dalbana

Till alla er som ifrågasätter


Jag förstår på allvar inte vad jag gör här, och framförallt inte varför jag ställer upp på detta spektakel! Sinnessjukt, men man kan inte göra något åt det. Här gillar alla att skylla på varann, inte ta något som helst ansvar och dessutom trycka dit så många som möjligt på vägen. Låter väl hälsosamt???

Har idag lärt mig ALLT om fängsel, visitationer av rum och personer samt fått en REJÄL utskällning av en kriminalvårdare (anställd och arbetande på antalten här) gällande Frivården arbetsuppgifter. Och kom då ihåg att vi (jag + min två klaskompisar som åxåär anställda av Frivården) är ansvariga för vad ALLA frivårdsinspektörer gör/inte gör ÖVER HELA LANDET! Glöm för guds skull inte detta. Så under en föreläsningar har vi då fått klä skott för denne persons aggressioner… Så härligt att vara här!

Ska nu försöka lägga bort den aggressionen och koncentrera mig på annat. Annars lär jag ju inte kunna sova i natt. Hatar verkligen att lägga mig och vara förbannad, sömnen blir inte kanon direkt. Har gjort det alldeles för mycket den senaste tiden.

Dagar kvar på utbildning: 19
Dagar kvar denna vecka: 2

Nu gäller det att hålla i bara!!

Andas in, andas ut… Andas in, andas ut…

/A

One response to “Berg- och Dalbana

  1. Det är som mörkast just innan det ljusnar. Klurig bild förresten, om ett tag så kan du lägga upp en bild på ett färdigt pussel 🙂 Jag lovar

Kommentera

