Slutar bry mig…

Till alla er som gett upp

greedy, angry people make me
run around in circles backwards
down the lonely road that keeps me
run around in circles

Anouk – Who cares

Livet kan verkligen ta stora u-svängar och påbörja en resa man inte alls var redo för. Man accepterar då att man sitter vid ratten och försöker styra den sista biten. Dock kommer då och då gupp som man aldrig kan räkna med och helt plötsligt sitter man där på passagerarsätet och inte har en aning om vart man är på väg.

Så känns mitt liv just nu. Fattar inte vart detta ska ta mig, inte varför jag är på väg dit… Skulle bara vilja ha lite klarhet. Men nu har jag kommit till ett läge där jag faktiskt inte bryr mig längre. Detta är endast en pseudoverklighet, detta händer inte. Denna period ären enda stor parantes i resten av mitt liv. Jag ger upp. Orkar inte försöka ta kommandot över bilen längre. Bara hänger med.

Mitt liv är inte endast pest och pina. Hinner faktiskt uppleva en del trevliga saker åxå. Hann testa på en massa nya saker i helgen.

  • Gästade Överkalix
  • Sov i min lägenhet
  • Bröt oss in i en bil, helt lagligt förståss!

Nu ska jag kolla lite på bilderna från de senaste helgerna, samt smygkiks bilder från lägenheten! =)

/A

Kommentera

