Back…

Inbillar mig ständigt att jag bara är fjantig som låter mig påverkas så mycket över vardagen här i Härnta. Men varje morgon vaknar jag och inser att jag fortfarande är påverkad. Senast i morse vaknade jag och sa: ” Jag är arg!!!” Är detta bra? Hur mycket påverkas jag av att ständigt vara förbannad? Trodde att dagen ändå skulle bli en fnitterdag (varannan dag skrattar jag, varannan skriker jag) men ack vad jag bedrog mig. Är så aaaaaarrrggg!

Nu lägger jag mig och läser lite bok tror jag. Eller så försöker jag mig på lite mantal avslappning. Phu!

/A

Kommentera

