My friend

Har just pratat med den enormt tappra själen som står ut i allt! =) Längtar efter henne… Jag ska komma och hälsa på alldeles snart. Bara mysa en massa!

Så nu är nästa resa planerad. Eller planeringen är påbörjad iaf, längtar efter lite semester. Kontigt va? Efter att ha haft den lugnaste, tråkigaste och minst utmanande hösten ever vill jag ha semester. Vila upp mig lite. Men de säger ju att vi kan bli ”utbrända” även av för lite stimulans. Tror det är det som händer just nu… ostimulerad Anna är inte rolig att ha att göra med. Säger en massa fula ord, gnäller, tjurar, skriker, dumförklarar…  Jag riktigt snäll och underbar känner jag mig!

Examination imorgon, inte ens funderat på att plugga. Visst säger det nåt??

Dagens nya:  Helt i uppror vägrar plugga…
Dagens gamla:  Funderar återigen på VARFÖR jag utsätter mig för detta. Är det verkligen värt?? Jag som lovat mig själv att alltid göra det som känns rätt. Varför inte nu??

/A

2 responses to “My friend

  1. Hej vännen!!
    Vart ska du resa?

    Saknar dig! Kram Kram

  2. Hej vännen!
    Jag älskar att läsa dina tankar och funderingar. Du är så klok.
    Jag hoppas verkligen jag kommer in den här gången =) MEn det känns som att jag gör det.
    Hoppas vi ses snarast.
    Puss

Kommentera

