Musik-utmaning

Under ett ögonblick efter diverse alkoholintag under gårkvällen blev jag utmanad i musik. Så ikväll bär det av, nu ska jag försöka verka kunnig på musik och introducera nya artister! =)

Har under dagen varit ut på promenad med en jätte till hund, men väldigt fin jätte dock. Tror nog att vi var ute i 3,5 timme. Undrar vem som var mer trött efteråt, jag eller vovven. Jag däckade i soffan iaf.

Nu har jag försökt ignorera det faktum att julen närmar sig. Det blir en väldigt märklig jul detta år. Men trots att inget är som det brukar så verkar ju alla runt omkring planera julen precis som vanligt. Så det är väl bara att inse faktum och ta tag i julklappsinhandlandet.  Så god jul alla!!

Bild lånad från:  http://www.stefantell.se

/A

One response to “Musik-utmaning

  1. tävling och tävling….du hade massor av bra tips på kvalitativ musik….repris?

Kommentera

