Oj vad tiden går..

Till alla er som helt plötsligt vaknar upp inser att detta gråa året snart är slut …

Julen har trots allt varit bra, mycket annorlunda men ändå så lika. Skum känsla. Men tomten har varit snäll och jag har försökt vara ännu snällare. Känner dock att min bitterhet och min sorg stundtals tar över rodret och styr mitt skepp. Jag ber om ursäkt till alla som jag inte har energi för. Men ni får mer än gärna ringa mig. Jag är inte farlig. Inte mer än normalt iaf…

Väntar på att här i dagarna få besök från södern. Saknar mina två nyfunna vänner så otroligt mycket. Ni anar inte vad ni gjort för mig detta år! Julklappar är snart på väg, är bara så ooootrooooligt dålig på att få iväg min post. Men den som väntar på något gott..

There is a way to be good again.

Från: The Kite Runner

Jag saknar!

A.

Kommentera

