Sista veckan

Nu är den här. Som jag har längtat! Ska bli helt underbart skönt att få flytta ur rummet och packa in mig i bilen på torsdag. Har dock insett att jag kommer att sakna detta lite… Konstigt men sant! Människorna jag spenderat en massa tid med kommer ju nu att vara så långt borta. Men det finns ju telefon…

Förra veckan och helgen var halvt galen. Många sena nätter (eller man kanske ska kalla det morgon istället…), en hejdundrandes massa skitsnack, många milsbilkörning och enormt mycket skratt. Tack ni alla som förgyllde mina dagar.

Nu är det som sagt sista veckan och denna kommer inte heller att bli helt lugn. Nice! Sova kan man ju göra när man blir gammal… =)

/A

Kommentera

