Galet

har de sista dagarna varit, men jag lever. Mina kinder och käkar har ont av allt skrattande. Min kropp har fått alldeles för lite sömn, min lever har fått för mycket alkohol. Men som sagt; jag lever.

Skönt att ändå få avsluta tiden här på topp!

Nu ska jag försöka ta igen lite missad sömn. Imorgon är det shopping i Birsta och sen slutsamtal. Spännande värre…

/A

One response to “Galet

  1. Hej Muppen!!

    Ja det blir skoj detta men det är ju en plåtning som sker på docka dessvärre =)

    men men d är skoj!..

    Tyvärr så kan jag inte fixa rabatt även om jag så ville.
    Finns nog några fina grejer nu också antar jag..

    vi får se helt ennkelt!

    hoppas det är bra med favvo anna =)

    kram kram

Kommentera

