skadeglädje den enda sanna…

när väckaren ringer kl 04.50 och man slänger på sig kläderna och vandrar iväg mot bussen, när man då ser färska fotspår i snön tänker man: ha, någon mer som måste stiga upp grymt tidigt! eller jag tänker så i alla fall. kanske är lite ond ändå…!

One response to “skadeglädje den enda sanna…

  1. Åh, det där vet jag hur det känns! när morris vaknade runt 5 i över ett år så spanade jag alltid ut och hittade någon granne med lyset tänt för då kunde jag tänka att fy fan, vad skönt, jag är inte den enda.

    Hoppas du har det bra på hyttlidgatan och att ditt jobb känns bättre och bättre för varje dag. KRAM!

Kommentera

