Fiska?

Till er alla som känner en viss frustration…

fluga

Anna har pysslat lite. Bundit min första (kanske även sista) fluga. Ganska kul och rätt fin blev den ju…

Borde kanske pyssla mer än vad jag gör just nu. Känner ett visst sug, vilket gör att jag blir frustrerad. Måste nog. Annars blir jag kanske galen. Får mitt skrivbord imorgon, sen ska det inredas här. Alla pysselsaker ska fram, ordnas och sorteras! Terapi!

En dag kvar i Umeå, sen ska det bli så skönt att avsluta veckan hemma. Soundtrack på torsdag, någon som vill med? Har inte köpt biljett än, måste kanske göra det ikväll. Då har jag ju åstadkommit nåt iaf! Känner mig så otroligt ineffektiv på kvällarna när jag kommer hem. Sitter mest bara i soffan efter att jag ätit middag. Sen gå och sova. Skulle vilja utnyttja tiden på annat sätt.  Men det kanske kommer igång snart.. eller så aldrig. Men då får jag väl använda helgerna till det!

/A

Kommentera

