Kärlek

Anna min pytt i panna. Du är som smör, som sockerdricka förutom den besvärande hickan.
Du är som bomull, en hög med snö.
Du är som en blomsteräng en öde ö.
Denna fantastiska blandning av smått och gott, gör dig till en sagolik fruktkompott!

Kan man få för mycket kärlek?

Nånsin?

/A

2 responses to “Kärlek

  1. Kan aldrig få för mycket! Du är värd allt och lite till min lilla mintpastill!
    Undra om jag ska ge ut en samling;)
    Jag kom på detta fantastiska klockan halv två i natt, skrev ner det i mobilen och sparade.

    Kram!!

  2. Hihi! Vad vackert! Bara för mig att instämma. Du är underbar Anna! Puss!

Kommentera

